31 januari 2010


Kwaaiepuberrap

Doe het dan
Zeg het dan
Ik wor der zo beroerd van
Zit toch niet zo stom te doen
Alsof jenutnie hendele kan
Denk je daknie doorheb hoe je over me denkt
Hoe je zwallukt en zwenkt
Wees dan liever oprecht
En wees een keertje echt
Kep liever dajje zulke dingen recht in m'n gezicht zegt
Dat misprijzende van jou daar kan ik heel slecht tegen
Je zou het liefste alles onder de mat willen vegen
En doorgaan met je leven of er niks aan de hand is
Weet je dat lullige van jou dat irriteert me gigantisch
Je gaat nooit de deur uit voor je huisje aan kant is
Wat zit je daar nou

Doe het dan
Zeg het dan
Ik word er zo gestoord van
Zit toch niet zo maf te doen
Denk je daknie weet dajeje schaamt voor mij
Een leven als het jouwe snie geschikt voor mij
Hou je mond maar dicht want waje zegt worknie blij van
Heb je dannie door dat dittutnie is voor mij dan
Ik word er zo beroerd van man
Wat ben je van plan dan
Ik wor der zo droevig van
Bekijk jezelf es in de spiegel man
Als ik cool opzoek int woordenboek staat er zeker niet je vader
En hou nou maar je mond want je maakt malleen maar kwader
Als de bank morgen beroofd wordt ben jij zeker niet de dader
Wat zit je daar nou

Doe het dan
Zeg het dan
Ik word er furieus van
Wat zit je daar nou lauw te doen
Ik heb bijna met jou te doen
Maar net nie helemaal
Je bent zo doorsnee jij man niet normaal
Je zet jezelluf voor paal
En wat wor je trouwens kaal
Wat zit je daar nou
Ach man wat zit je daar nou dom te doen
Wat zit je daar nou

2 opmerkingen:

  1. Mooi! De pubertijd in jongensperspectief. Arme vader! En arme jongen. Reactie vanuit gezichtspunt van meisje is in de maak, binnenkort te zien op mijn blog. Ik houd u op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://mevrouwhoeven.blogspot.com/2010/02/pubertijd.html

    Daar lees je mijn reactie.

    BeantwoordenVerwijderen

 
Creative Commons License
Op dit werk is een Creative Commons Licentie van toepassing.